Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Τι κρύβει η αναβολή του συμβουλίου?



Όλοι ξέραμε ότι  αναβλήθηκε το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Σαλαμίνας γιατί ο δήμαρχος  είχε ραντεβού με τον κ. Σιφουνακη .
Μα ο κι Σιφουνακης είχε προγραμματισμένο εδώ και μέρες (όπως ορίζει ο νομός) υπουργικό συμβούλιο ...

Μετά από δήθεν τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ Σιφουνακη ξέρετε ποτέ όρισαν
την συνάντηση?

Ακούστε καλά φίλοι μου

Την επόμενη Τετάρτη που έχει οριστεί εν νέου το Δημοτικό Συμβούλιο ?

Ήδη έχουν ξεσηκωθεί  όλοι οι φίλοι του, επαγγελματίες «της ξαπλώστρας» και από ότι γνωρίζουμε σύμφωνα με πληροφορίες  του έστειλαν  μήνυμα ότι αν  αναβάλει ξανά το δημοτικό συμβούλιο τα πράγματα θα πάρουν άσχημη τροπή  όσο αφόρα την στήριξη τους στο πρόσωπο του.

Πρόσεχε Δήμαρχε αν και εγώ δεν είμαι από Σαλαμίνα ,έμαθα  πολύ καλά ότι οι κουλουριωτες δεν αστειεύονται ,αν αγριέψουν, και μια εποχή αγρίεψαν με εμένα όταν είχα ασχοληθεί με τα κοινά ως μέλος κάποιου συλλόγου ξέρεις εσύ με το αγαπημένο μου σκυλάκι.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

giati re papara se xalase pu leei tin alithia????