Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Εισβολή του Ι.Κ.Α. και άμεση εκκένωση του δημαρχείου

Σήμερα πέμπτη το πρωί είχα πάει στη λαϊκή όπως και ο περισσότερος κόσμος στην Σαλαμίνα .όταν τέλειωσα τα ψώνια μου πέρασα μπροστά από την δημαρχεία γιατί είχα παρκάρει το αυτοκίνητο μου λίγο παρακάτω. 
ξαφνικά βλέπω να βγαίνει από την δημαρχεία ένα πλήθος κόσμου και προς στιγμή μου πέρασε από το μυαλό μήπως είχε γίνει κάποια φάρσα για βόμβα .
αν και η υγεία μου δεν μου το επιτρέπει ακόμα να σηκώνω βάρη για πολλή ώρα  κοντοστάθηκα για να ρωτήσω τι είχε γίνει .
έμεινα με το στόμα ανοικτο όταν άκουσα την απάντηση που πήρα από τους παρευρισκόμενους
είμαστε οι εθελοντές και μας ανάγκασαν να βγούμε έξω από την δημαρχεία  γιατί κάνει έλεγχο το ΙΚΑ.
αμέσως μου ήρθε στο μυαλό μου το άρθρο που είχα γράψει πριν από λίγο καιρό ότι εθελοντισμός υπάρχει για συγκεκριμένες  μορφές εργασίας και όχι εξαρτημένης εργασίας όπως στο δήμο 
μα να μας κοροϊδεύουν μέσα στα μάτια μας
έχουμε δει ιδιώτες να μην δηλώνουν το προσωπικό τους στο ΙΚΑ
το δημόσιο να μην δηλώνει τους υπάλληλους πρώτη φόρα το άκουσα
και μια ερώτηση για τον υπεύθυνο τύπου του δήμου 
κε Μαστροκολια εσείς γιατί είσαστε έξω;
μήπως είσαστε και σεις ένας  από αυτούς που έλεγαν πιο παλιά <<ότι δηλώσεις είσαι>> 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mpravo Katerinoula gelasame.
Ela mori na dosis esy psomaki ston kosmo molis toys soytari o Tsavaris
asi sixtir xamoura

Ανώνυμος είπε...

Να μας πεις εσύ ρε χαμούρη, με τι λεφτά τους πληρώνει;

Ανώνυμος είπε...

Ναι, μου τόπανε και σε μένα.
Αλήθεια, όλοι αυτοί που βγήκαν έξω από το κτίριο είναι εθελοντές;
Κι αν είναι εθελοντές, γιατί φοβηθήκανε;
Είχανε κάτι να κρύψουνε;
Και ο Ευθυμίου εθελοντής είναι;
Με ποία ιδιότητα και με ποιά απόφαση ο κύριος αυτός έχει εγκατασταθεί σε γραφιάρα του Δημαρχιακού Μεγάρου των Αμπελακίων και διαφεντεύει;
Μπορεί κανείς από τους λαλίστατους του Γραφείου Τύπου του δημάρχου να μας απαντήσει;
Θα ήτανε ενδιαφέρον.